מימון שרשרת אספקה וניהול הנחות דינאמיות

אופטימיזציה של הון העבודה עבורך ועבור הספקים שלך​

ניפנדו מסייעת לרוכשים וספקים לייעל את עמדות הון החוזר שלהם על ידי:

  • שימוש בפלטפורמה משותפת שבה קונים, ספקים וספקי מימון של צד שלישי יכולים לנהל משא ומתן ולבצע הצעות לתשלום מוקדם.
  • הגברת השקיפות לאורך תהליך ההזמנה ועד לתשלום ולהפחית את הסיכון לכל הצדדים
  • זירוז אישור החשבונית בכדי לאפשר גמישות רבה יותר בתנאי התשלום.

אפשרויות מימון לכל קונה וספק

בניפנדו מתאפשר שילוב בצורה חלקה של מספר אפשרויות תשלום מוקדם כדי להתאים לצרכי ההון החוזר של הקונים והספקים. ארגוני קונים עם עודפי מזומנים יכולים לממן את שרשרת האספקה שלהם בתמורה להנחות בתשלום מוקדם, ואילו בנקים ושאינם בנקים יכולים להיכנס למתן אפשרויות מימון נוספות.

אישור חשבונית בזמן אמת מממן מימון שרשרת אספקה

ניפנדו משתמשת במגוון טכנולוגיות מתקדמות המצמצמות משמעותית את הסיכונים והמחסומים הקשורים בדרך כלל למימון סחר. המערכת מבטיחה שרק חשבוניות תקפות ונטולות שגיאות ייכנסו למערכת חשבונות התשלומים של הקונה. כתוצאה מכך, קרוב ל 100% מהחשבוניות מעובדות ומאושרות לתשלום תוך דקות. השותפים למימון הסחר של ניפנדו ממנפים יכולות אלה כדי להציע לספקים על פי דרישה ויאפשרו מראש אפשרויות תשלום מוקדם.

הנחות דינמיות: קבל החזרים ללא סיכון

הנחה דינמית היא הצעה מנצחת עבור קונים וספקים כאחד.
הקונים יכולים להעמיד את המאזן שלהם בעבודה בכדי לתפוס תשואות ללא סיכון, בעוד שספקים יכולים להקל על דאגות תזרים המזומנים באמצעות האצת התשלומים.
ניפנדו מאפשר לקונים להגדיר מנעד של תנאי תשלום והנחות נלוות ובצורה דגיטלית. כאשר הספקים מקבלים הודעת אישור חשבונית הכוללת אפשרויות ניכיון דינמיות, מוצגת בפניהם מבחר של תנאי תשלום וההנחות המתאימות בהן הם יכולים לבחור. עם האישור, תשלום הסכום המוזל יעובד במועד המתקדם המוסכם.